8 lucruri pe care le poți face chiar acum pentru a-ți recupera motivația

Bun venit la noua noastră normalitate. O perioadă din viața noastră pe care cu un an în urmă cu siguranță nu l-am văzut venind pe care probabil că majoritatea dintre noi nu l-am fi ales pentru noi înșine; dar aici suntem. Pe măsură ce zilele departe unul de celălalt continuă și din ce în ce mai multe vești proaste vin în calea noastră, este ușor să vă pierdeți motivația și să pierdeți energie făcând lucruri care nu sunt utile, cum ar fi îngrijorarea și lupta cu oamenii de pe internet.

Aproape jumătate dintre americani raportează că criza coronavirusului le dăunează sănătății mintale, potrivit Washington Post. În timp ce mulți dintre noi aveam rutine înființate pentru a face față stresului în trecut, stresul cu care ne confruntăm în această perioadă este diferit de orice am experimentat înainte. Este ușor să te regăsești într-o spirală descendentă și acesta este cel mai dificil moment pentru a opri impulsul și a întoarce lucrurile. Dacă acesta este cazul, păstrați-o simplă și începeți să căutați lucruri mărunte care să vă ajute să vă simțiți mai bine și să vă urcați.

Iată un memento de câteva lucruri simple pe care le puteți face chiar acum pentru a începe să obțineți un impuls pozitiv:

1. Găsiți pe cineva care a fost într-un loc similar și a ajuns în cealaltă parte

Indiferent dacă ați fost nemotivat să faceți antrenament, să mâncați sănătos, să efectuați apeluri de vânzări sau pur și simplu să faceți orice, puteți găsi pe cineva care a fost acolo și a ajuns în cealaltă parte. Căutați câteva discuții grozave TED, accesați YouTube și căutați oameni care vă motivează, căutați-le pe google pentru a le găsi site-urile web. Există discursuri scurte și discuții mult mai lungi pe tot internetul, trebuie doar să găsiți pe cineva cu care vă relaționați care să vă vorbească.

2. Fă ceva ce îți place

Când suntem nemotivați, este ușor să scapi de obiceiul de a face ceea ce ne place. Uneori, doar să te dai jos din pat sau să te îndepărtezi de televizor se simte ca o corvoadă. Gândește-te la o perioadă din viața ta când te-ai simțit grozav – ce făceai? Ce îți place absolut să faci, asta dacă ai avea timp, ai face toată ziua și nu ai realiza deloc timpul că a trecut?

Găsiți o modalitate de a face orice ar fi, sau o versiune modificată a acesteia dacă este ceva ce nu puteți face în prezent. Petrecerea timpului făcând ceea ce îți place îți va îndepărta mintea de orice este greșit și îți va permite să găsești inspirație.

„Dacă ceva este suficient de important, chiar dacă șansele sunt stivuite împotriva ta, tot ar trebui să o faci.” – Elon Musk

3. Nu o complica prea mult

Nu te complica. Când suntem blocați într-o rută, ne vom oferi fiecare scuză pentru a nu face ceva. Să spunem că te-ai îngrășat; s-ar putea să-ți spui că trebuie să găsești antrenorul perfect și să aștepți până când ai timp să gătești mesele de la zero în fiecare seară înainte de a face orice altceva. Nu mai încerca să-l complici prea mult și păstrează-l simplu, găsind un lucru pe care îl poți face chiar acum, oricât de mic ar fi. Nu trebuie să așteptați până când momentul este perfect și stelele se aliniază pentru a începe să vă mișcați în direcția în care doriți să mergeți.

4. Ridică-te și pune-te în mișcare

Acesta este probabil ultimul lucru pe care vrei să-l faci acum, dar odată ce te vei trezi și te miști, sângele tău va începe să curgă. Cea mai grea parte este să începi. Prima zi, ridică-te și fă orice ca să te miști. Aceasta este cea mai grea zi dacă nu ai făcut-o de ceva vreme, deoarece trezirea este cu adevărat cea mai grea parte. Ziua a doua, mai faceți puțin. Odată ce începi, vei crea impuls și vei reveni la obicei.

5. Resetați-vă concentrarea

Este atât de ușor să se instaleze îngrijorarea și mintea noastră să rătăcească în locuri pe care nu le putem controla. Acest lucru nu este motivant sau util și avem întotdeauna de ales să ne redirecționăm atenția. Există întotdeauna ceva ce putem face exact acolo unde ne aflăm, așa că concentrează-te pe soluție în loc de problemă și descoperă următorul pas a ceea ce poți face.

Cu pasi marunti. Pasul unu, distrag-ți atenția de la ceea ce nu poți controla și de ceea ce nu poți face. Pasul doi, pune-ți întrebări precum „Ce pot face?” si vezi ce iti vine in minte. Continuați cu răspunsurile pe care le găsiți.

6. Ascultă muzica ta preferată

Nu prea multe ne pot ridica moralul și ne pot pune într-o vibrație pozitivă mai mult decât muzica noastră preferată. Simțiți-vă liber să cântați împreună. Găsește o melodie care te entuziasmează și transformă-l pe tema ta. Pune-l oricând te simți dezamăgit sau nemotivat.

7. Extindeți-vă cunoștințele

„În vremuri de schimbare, cursanții vor moșteni Pământul, în timp ce cei învățați se găsesc frumos echipați pentru a face față unei lumi care nu mai există.” Citat de Eric Hoffer. În vremuri de schimbare, există o mare pierdere, dar și o mare oportunitate. Învățarea continuă te deschide către noi oportunități și te conduce către căi pe care altfel nu le-ai fi găsit.

„Lucrează de parcă ar fi cineva care lucrează douăzeci și patru de ore pe zi pentru a-ți lua asta.” – Mark Cuban

8. Meditează

Dacă ești deja un meditator și ai scăpat de asta, fă-ți ceva timp pentru a reveni la el. Dacă nu ați încercat niciodată, poate fi la fel de ușor ca să setați un cronometru pentru cinci minute (sau mai puțin, nu ezitați să începeți cu unul sau două minute) și să vă concentrați asupra respirației. Ascultați inhalările și expirațiile. Spune-ți în tăcere „înăuntru” în timp ce inspiri și „ieșiți” în timp ce expirați. Chiar și să luați câteva minute pentru a face acest lucru vă poate ajuta să vă calmați și să vă permiteți minții să se reorienteze.

Când suntem nemotivați, impulsul nostru începe să se miște în cealaltă direcție. Încetiniți acest impuls încercând una dintre ideile de mai sus. Odată ce ați încetinit avântul, puneți-l în mișcare în direcția corectă și veți fi bine pe drum.