Cum să devii mai productiv gestionându-ți energia, nu timpul

mental energy

Este o credință comună în zilele noastre că, dacă cineva dedică ore mai lungi, va deveni mai productiv și va produce rezultate mai bune. Mulți antreprenori de succes susțin acest argument lucrând până la 16 ore pe zi. Citirea acestei postări vă va ajuta să realizați că munca mai lungă nu se traduce neapărat în succes și, de fapt, ar putea fi o blocare a acestuia.

Principalele motive din spatele acestui lucru sunt că munca mai lungă poate duce la creșterea nivelului de stres și la afectarea sănătății mentale și fizice. Poate provoca chiar niveluri slabe de concentrare și calitate slabă a muncii. În esență, nu este vorba despre timpul pe care îl aloci diferitelor sarcini, ci este vorba despre calitate.

Pentru a-ți gestiona mai bine energia mentală și fizică, ceea ce va duce, în consecință, la o productivitate mai bună, să vedem cele patru surse principale de energie care pot fi un factor determinant pentru succesul cuiva.:

1. Corpul tău stochează și produce energie fizică

Corpul nostru este principala sursă de stocare și producere a energiei în mod constant. Cele trei moduri principale prin care putem crește energia fizică în corpul nostru includ: Nutriție sănătoasă, Exercițiu și Somn. Dacă nu vă concentrați atenția asupra acestor trei domenii cheie, vă veți descoperi că obosești ușor, vei avea dificultăți în a gestiona emoțiile și nivelurile de concentrare, precum și vei fi mai productiv.

Așa că fă primul pas sărind (aproape) niciodată micul dejun, pe care nutriționiștii în sănătate îl consideră cea mai importantă masă a zilei. Asigura-te ca dormi o noapte întreagă prin închiderea telefonului cu cel puțin două ore înainte de culcare. În cele din urmă, includeți exerciții fizice regulate în rutina dumneavoastră săptămânală pentru a menține niveluri ridicate de energie.

2. Recunoașteți calitatea emoțiilor dvs

Dacă vrei să produci rezultate de calitate în orice ai face, trebuie să te simți bine. Dacă ești copleșit de sentimente de negativitate sau chiar de tristețe, este mai probabil să fii ineficient. Aceasta este o provocare destul de mare, deoarece ne confruntăm adesea cu ore lungi la locul de muncă și cu nevoia de a îndeplini mai multe cerințe la timp. Drept urmare, uneori avem tendința de a ne scufunda în emoții negative de mai multe ori pe zi, mai ales atunci când ne confruntăm cu stres și anxietate.

Tensiunea mentală constantă la care ne punem involuntar mintea ne poate epuiza energia, ne poate afecta progresul și chiar ne poate afecta relațiile personale. Trei acțiuni pe care le puteți practica pentru a lupta împotriva emoțiilor negative includ: Respirația profundă, Aprecierea și Ieșirea din bucla mentală. Să le privim rapid unul câte unul.

  • Respirație adâncă vă va ajuta să vă relaxați și să vă calmați în timpul unei situații stresante. Pur și simplu inspirați profund și expirați încet. Respirația conștientă vă poate reduce instantaneu stresul și nivelurile de „aproape”.
  • Exprimarea aprecierii pentru că lucrurile și oamenii pe care le avem în viața noastră ne pot ajuta să construim energie pozitivă. Încercați să evitați să vă implicați în bârfe sau să criticați alți oameni, deoarece aceasta poate duce la creșterea tensiunii sau chiar a anxietății.
  • Ieși din buclele mentale care pot fi cauzate de evenimente sau situații zilnice. O situație este negativă doar dacă o percepem. Dacă se întâmplă ceva rău, avem tendința să ne considerăm victime, jucând povestea în mintea noastră iar și iar. Fie ca un astfel de eveniment să se întâmple, încercați să găsiți ceva pozitiv despre el.

„Tu continui să împingi. Doar continui sa impingi. Am făcut fiecare greșeală care se putea face. Dar am continuat să împing.” – Rene Descartes

3. Concentrați-vă energia minții pe gândirea pozitivă

Mintea noastră este motivul din spatele puterii mentale de care avem nevoie pentru a face și a ne bucura de sarcini. Gândirea într-un mod pozitiv poate duce la rezultate pozitive, cum ar fi relații sănătoase, progrese în carieră de succes și chiar sănătate fizică bună. În mod similar, gândirea negativă poate duce la rezultate negative și un comportament „trist”. Pentru a fi mai productiv, este important să-ți folosești puterea minții spunând nu distragerilor și făcând activități care au un beneficiu pe termen lung.

Eliminarea tuturor distragerilor în timp ce lucrați este primul pas pentru a intra în „zonă”. Concentrați-vă pur și simplu pe un singur lucru la un moment dat – de preferință, începeți cu cele mai importante. Multitasking-ul va întrerupe fluxul muncii de calitate. Așa că încercați să evitați distragerea atenției de la alte persoane sau medii și să treceți de la o sarcină la alta în timp ce lucrați.

Concentrați-vă pe sarcini și activități care vor avea un fel de beneficiu pe termen lung. Aceasta poate include învățarea unei noi abilități tehnice sau soft sau chiar construirea rețelei dvs. profesionale. Dezvoltarea capacității de a gândi pe termen lung va fi ceva pentru care viitorul tău sine îți va mulțumi.

4. Asculta-ți inima Și Urmează Un Scop

Este esențial să lucrezi la ceva ce îți place. Evitați să rămâneți prins într-o carieră care nu vă completează. Demn de remarcat, totuși, este posibil ca munca ta să nu fie întotdeauna atât de interesantă pe cât te-ai aștepta să fie și asta este normal. Dar, în mod ideal, majoritatea ar trebui să fie împlinitoare și să vă ofere fericirea și motivația de care aveți nevoie pentru a deveni mai productiv.

Pentru a ne urmări pasiunea într-un mod intenționat, trebuie să avem întotdeauna în vedere trei factori definitori. Ar trebui să facem munca pe care o iubim și la care suntem cei mai buni; alocăm timp aspectelor importante ale vieții noastre și punem în practică valorile noastre zilnic.

„Dacă faci ceea ce îți place, nu vei munci nicio zi în viața ta.” – Marc Anthony

Gândește-te la experiențele profesionale din trecut și găsește momente în care te-ai simțit cel mai fericit împreună cu cei mai inspirați și implicați în mod natural cu ceea ce ai lucrat. Pentru acele experiențe de exemplu, identificați ce talente s-au remarcat și v-au ajutat să prosperați. Dacă planificarea a fost atributul definitoriu, de exemplu, adoptați un „ritual” personal zilnic care vă va ajuta să planificați și mai mult atunci când lucrați.

Este important să-ți petreci timp pentru progresul în carieră, dar încearcă să nu uiți niciodată că este la fel de important să petreci timp cu familia, să faci exerciții fizice și să dai înapoi pe alții. În cele din urmă, apropiați-vă de scopul vieții tale, aliniind munca de zi cu zi cu ceea ce prețuiești cel mai mult. Dacă munca contează cu adevărat pentru cineva, este cel mai probabil să simtă energie pozitivă și să se concentreze mai bine în timp ce perseverează în momentele grele.

Cum vă gestionați energia pe parcursul zilei? Spune-ne în comentariile de mai jos!