Cum să fii cel mai bun când se întâmplă lucruri rele

Ultimii doi ani au fost cel puțin dificili. Între oameni care își pierd locul de muncă, afacerile care se prăbușesc și starea medicală a lumii care ne amenință libertățile, a fost o cantitate semnificativă de traumă pentru noi să ne adaptăm ca colectiv. Pe partea pozitivă a lucrurilor, dacă este ceva, ultimii doi ani ne-au învățat puterea rezilienței.

Dar supraviețuirea nu este suficientă. Trecerea nu este un mod de viață. Așadar, cum poți învăța să fii cel mai bun când se întâmplă lucruri rele și în jurul tău? Cum poți să te arăți singur pentru a te asigura că ești în cea mai bună poziție posibilă pentru a fi agil și a pivota după cum este necesar, dar și a rămâne în aliniere cu cine ești cu adevărat?

Acestea sunt secretele pentru a rămâne în vârful jocului tău atunci când viața devine și mai dificilă.

Ce este nevoie pentru a fi cel mai bun

Când viața are un anotimp care te pune în genunchi în mod repetat, primul lucru pe care vrei să-l faci este să te întorci la elementele de bază, deoarece atunci când lucrurile devin grele, mintea ta revine implicit la cele mai înrădăcinate obiceiuri de adaptare – de la contraproductiv la periculos. distructiv. Acest lucru poate arăta ca reducerea somnului, excesul de emisiuni TV pentru o evadare și izolarea de ceilalți. Oamenii tind, de asemenea, să mănânce alimente reconfortante, cum ar fi mac cu brânză, pui prăjit și înghețată, care îi fac să se simtă în siguranță, dar nu le susțin de fapt corpul.

Să ai momente din aceste lucruri este în regulă. Toată lumea are nevoie de o pauză uneori. Dar dacă acestea au devenit principalele voastre mecanisme de adaptare, este timpul să vă întoarceți la elementele de bază, astfel încât să susțineți un sistem nervos puternic și sănătos, care vă poate ajuta să gestionați stresul.

Lucruri precum consumul de alimente bogate în nutrienți, obținerea unui somn de înaltă calitate (și suficient) și îngrijirea corectă a corpului sunt factori importanți în gestionarea stresului, precum și pentru a vă menține adaptabil. Îngrijirea corpului tău poate arăta ca o mulțime de lucruri diferite. Acest lucru poate însemna să ieșiți puțin în natură în fiecare zi, să faceți masaje pentru a vă ajuta să eliberați tensiunea din mușchi sau să faceți exerciții, astfel încât corpul să fie suficient de puternic pentru a face față a ceea ce vă aruncă viața. Acordați atenție activităților care vă fac corpul să se simtă sprijinit și includeți-le în programul dvs. ca nenegociabile.

Pentru a duce acest lucru la nivelul următor, construiți practici care vă îngrijesc mintea și vă gestionează energia. Mintea ta afectează corpul. Dacă doriți ca mașina dvs. să funcționeze corect, trebuie să aveți grijă de sistemul său de operare, de mintea dvs. Puteți face acest lucru prin jurnal, meditație, conversații, munca de dezvoltare personală și învățând noi abilități pentru a vă menține mintea într-o formă optimă. De asemenea, trebuie să acordați atenție energiei și modului în care o cheltuiți. Există anumite lucruri care te vor costa mai multă energie decât altele, chiar dacă acele activități necesită același timp. De exemplu, îți va lua mai puțină energie pentru a citi o carte timp de o oră decât pentru a avea o conversație cu mama ta timp de o oră. Când înțelegi cum cheltuiești energia, ești capabil să-ți faci zilele mai intenționat, astfel încât să nu cheltuiești prea mult o zi și să nu te răpești de energie pentru restul săptămânii.

Toate aceste lucruri vă vor întări baza, astfel încât atunci când lucrurile merg prost, aveți cele mai bune șanse să le gestionați.

„Realitatea ta este așa cum o percepi tu a fi. Deci, este adevărat că, modificând această percepție, ne putem schimba realitatea.” – William Constantine

Capturi de urgență

Pe lângă faptul că aveți o bază solidă, aveți nevoie de practici în cutia dvs. de instrumente care vă pot prinde în caz de urgență. Acele practici pe care le poți face atunci când lucrurile lovesc ventilatorul și ai nevoie de ajutor acum. Cele două categorii preferate de capturi de urgență sunt exercițiile de împământare și de respirație.

Dacă nu te-ai învățat să respiri în mod conștient, probabil că vei respira puțin adânc. Asta înseamnă că respiri în piept fără a inspira complet. Respirația corectă merge mai adânc în burtă, făcând diafragma să se miște. Acesta este modul în care vă oxigenați corect sângele, corpul și creierul. Acest lucru contează pentru că respirație adâncă vă poate ajuta de fapt să eliberați stresul, ceea ce promovează un sistem imunitar mai sănătos. Exerciții de respirație, cum ar fi culcarea pe spate, plasarea mâinilor pe abdomenul inferior și respirația în mâini pentru a le împinge departe de tine pentru o numărare de opt la inspirație, țineți apăsat timp de patru și expirați timp de opt vă vor ajuta să dezvoltați o respirație mai profundă. obiceiuri.

Exercițiile de împământare sunt, de asemenea, grozave în situații de urgență. În perioade de traumă sau stres, oamenii se pot disocia de corpul lor. Aceasta înseamnă că lumea s-ar putea să nu se simtă reală pentru tine, poate părea ca și cum ai fi în afara corpului tău sau s-ar putea să nu experimentezi realitatea așa cum este cu adevărat din cauza deconectarii de la sentimentele corpului tău. Lucrurile se pot goli și mintea ta poate refuza să se concentreze. Dacă te lupți cu aceste lucruri, exercițiile de împământare te pot ajuta, aducând conștientizarea înapoi în corpul tău. Acest lucru este deosebit de important de reținut dacă vă aflați în spațiul nevoii de a lua o decizie. Corpul tău îți oferă informații prin sentimentele tale. Dacă ești deconectat de corpul tău, devine dificil să citești acele semne care pot duce la a face alegeri nealiniate sau la a avea o perspectivă distorsionată. Prin împământarea corpului, vă reconectați la mesajele sale și puteți face alegeri mai bune.

Un exercițiu de împământare este să vă așezați confortabil și fiecare parte a corpului care atinge podeaua, imaginați-vă că își crește rădăcinile în pământ. Imaginați-vă că acele rădăcini atrag nutrienții și hrănesc pulsul Pământului, în timp ce vă aduceți conștientizarea în respirație. Simțiți cum este să respiri adânc în burtă. Acordați atenție modului în care se extinde cutia toracică. Apoi începeți în mod conștient să eliberați orice tensiune pe care o simțiți în picioare, apoi gambei, apoi coapse și mergeți până în sus. Punându-ți atenția asupra corpului tău, te aduci înapoi în momentul prezent și îți umpli vasul.

Este important să ne amintim că nu totul are nevoie de un răspuns acum. A veni dintr-un loc de calm este mai bine decât a opera dintr-un loc de frică sau furie. Dacă emoțiile tale încep să se încline astfel, acestea sunt exerciții puternice de implementat în cutia ta de instrumente.

Practica zilnică a energiei care este adesea trecută cu vederea

Există modalități puternice de a vă schimba și de a vă direcționa energia. Una dintre cele mai trecute cu vederea practicile pe care le puteți implementa este puterea cuvântului rostit.

Vocea ta are rezonanță, ceea ce înseamnă că poți comanda energiei tale să se concentreze într-un mod specific folosind vocea ta. Ține minte, mintea ta este facilitatorul sănătății corpului. Așa că atunci când îți iei timp în timpul zilei pentru a-ți lua gândurile și a le pune în cuvinte rostite pentru a direcționa energia, poți crea schimbare.

De exemplu, dacă te simți obosit, poți comanda energie pentru a-ți umple nivelul de energie. Dacă simțiți că există energie negativă în spațiul vostru, puteți comanda acelei energii să plece și ca spațiul să fie umplut de fericire și pace. Ține minte că trebuie să crezi în ceea ce spui pentru ca asta să-ți schimbe realitatea.

Acest lucru necesită timp și practică, și asta e în regulă. Rezultatele vin dintr-o acțiune consecventă, iar această curățare a energiei cuvintelor rostite va crea rezultate cu cât o folosiți mai des.