Cum să marcați, să anulați marca și să rebrandați pentru a rămâne relevante

Când se uită la personalități inspiratoare precum Arianna Huffington, Richard Branson, Janine Allis, Michelle Obama și Sheryl Sandberg, aceștia și-au construit mărcile personale cu succes. De fapt, eșecul nu este sfârșitul drumului, dar este o curbă spre îmbunătățire și prosperitate atunci când primiți feedback și învățați lecții.

Esecul invata multe lectii in viata cu conditia sa vrei sa inveti si sa te perfectionezi. Când marca ta atinge un minim istoric, nu intra în panică. În schimb, fii cool și calm. Explorați instrumentele de anulare a mărcii și rebranding pentru a rămâne relevante. Aflați motivele eșecului, învățați lecții și mergeți mai departe cu energie și entuziasm. Amintiți-vă, nici succesul nu este permanent, nici eșecul nu este permanent. La fel este și cazul branding-ului.

Ce este branding-ul?

Branding-ul este despre modul în care vrei să fii rechemat și respectat atunci când nu ești disponibil. Trebuie să fie cunoscut pentru principiile, filozofiile, valorile, etică și etichetă. Îți ajută pe alții să-ți înțeleagă personalitatea, atitudinea și comportamentul. Îi ajută pe ceilalți să-ți valorifice expertiza și experiența, precum și contribuția pe care ai adus-o.

Ca individ, oamenii te respectă pentru caracterul, conținutul, angajamentul și carisma ta. Ca marcă, oamenii te respectă pentru cunoștințele, abilitățile, abilitățile, expertiza și experiența ta.

Seth Godin a remarcat: „Un brand este un set de așteptări, amintiri, povești și relații care, luate împreună, țin cont de decizia consumatorului de a alege un produs sau serviciu în detrimentul altuia”.

Motive pentru rebranding

Branding vă ajută pe dvs. și organizația dvs. să vă distingeți de ceilalți. Primirea regulată a feedback-ului și urmărirea promptă vă ajută să vă consolidați marca. Dacă simțiți că nu există un răspuns pozitiv, trebuie să anulați marca și să rebrandați pentru a rămâne relevant și de succes în această lume digitală.

Există mai multe motive pentru a vă construi marca. Aici sunt câțiva dintre ei. Când vrei să adaugi valoare celorlalți, ai nevoie de autenticitate pentru a fi luat în serios. Este posibil atunci când ai un brand puternic. Când vrei un loc de muncă, trebuie să ai brandul tău online pentru a primi cu ușurință ofertele de angajare.

Când vrei să excelezi ca lider de gândire, trebuie să ai credibilitate pe rețelele sociale. Când vrei să lovești bogat, trebuie să te marchizi. Când doriți să obțineți venituri pasiv, construirea mărcii dvs. vă ajută foarte mult.

Când doriți să profitați de oportunitățile de vorbire sau să vă vindeți cărțile, brandingul dvs. vă ajută. Mai presus de toate, branding-ul ajută atunci când vrei să faci o diferență în lume și să dai sens vieții tale.

Rebranding-ul starului de la Bollywood Amitabh Bachchan

Potrivit lui Martin Lindstrom, există trei pași pentru a crea un brand personal puternic – Atenție, Bridging și Re-Invention. Dacă ești consecvent și perseverent, îți poți construi rapid brandul. Dar ce se întâmplă atunci când îți pierzi consistența din cauza eșecului în aventurile sau eforturile tale.

Va trebui să anulați marca și să rebrandați, ceea ce este mai provocator. Dar unii oameni și-au reinventat mărcile după eșecuri și au evoluat în mărci inspiratoare. Când te uiți la actorul din India de la Bollywood, Amitabh Bachchan, el a eșuat în politică și afaceri, dar și-a schimbat numele cu noua sa încarnare ca gazdă de televiziune.

El a denumit „tânăr furios” și a marcat drept „bătrân umil”. El este, fără îndoială, un brand inspirator. Prin urmare, putem lua frunze de la astfel de personalități inspiratoare în modul în care și-au reconstruit mărcile adaptându-se la vremurile și tehnologiile în schimbare.

Construiește-ți brandul cărămidă cu cărămidă

Dacă doriți să asigurați longevitatea mărcii dvs., nu trebuie să vă abateți de la valorile, principiile și filozofiile tale de bază. Conținutul tău trebuie să fie rege și regină. Trebuie să fie relevant și consecvent. Unii oameni declanșează controverse pentru a ajunge în lumina reflectoarelor și a-și construi mărcile.

Astfel de eforturi dau faimă temporară, dar ajung într-o infamie permanentă. Controversele afectează negativ imaginea mărcii pe termen lung. Prin urmare, explorați instrumente și tehnici inovatoare pentru a vă construi brandul cărămidă cu cărămidă cu o viziune pe termen lung, mai degrabă decât să vă construiți brandul rapid cu tentații pe termen scurt.

Marca, anularea mărcii și remarcarea

Evitați să declanșați controverse pentru a vă ridica marca, deoarece este bumerang. Controversele sunt ca steroizii care vă distrug marca pe termen lung. Marca ta nu trebuie să fie ca un fulger în tigaie. În schimb, marca dvs. trebuie să vă reflecte conținutul, caracterul și angajamentul. Trebuie să trăiești după ea respectând principiile și filozofiile tale, indiferent de atracții și presiuni.

Viața este un efort. Este plin de vârfuri și văi. Trebuie să înveți să le echilibrezi pentru a contribui cu tot ce poți pentru a crește personal, profesional și social. Când vă confruntați cu o criză, reveniți cu rezistență și tenacitate pentru a vă reconstrui marca. Ca o schimbare în afaceri, vă puteți întoarce marca atunci când este corect.

Pentru a încheia, întoarce-te de la eșecurile tale de a anula marca și a rebranda pentru a rămâne relevant și de succes în lumea digitală.