Cum să-ți luminezi dimineața (și întreaga zi): 7 obiceiuri puternice

How to Brighten Your Morning (and Whole Day): 7 Powerful Habits

„Când te trezești dimineața, gândește-te la ce privilegiu prețios este să fii în viață – să respiri, să gândești, să te bucuri, să iubești.”
Marcus Aurelius

Se stinge soneria de alarmă. Deschizi încet ochii.

O nouă zi se află în fața ta.

O zi cu potențial și oportunități neexplorate. Cum poți face mai probabil să devină o zi pozitivă și bună?

Astăzi aș vrea să vă împărtășesc pur și simplu 7 obiceiuri pe care le-am folosit pentru a-mi îmbunătăți diminețile și zilele întregi.

1. Pune un memento pe noptiera ta.

Cum vei începe primele tale momente și minute ale zilei?

O modalitate bună de a începe bine este să ai o notă, un memento pe noptieră, care va fi unul dintre primele lucruri pe care le vei vedea după ce te-ai trezit.

Câteva sugestii despre ce să scrieți pe bilet:

O bară scăzută pentru fericire.

Scrieți: „Astăzi voi stabili un nivel scăzut pentru fericire”. Citiți-l și încercați să îl țineți cont în timpul zilei.

Acesta mă ajută să apreciez lucrurile mai mult.

Mâncarea, munca mea, vremea, oamenii și micile evenimente ale zilei devin nu lucruri de zi cu zi, ci ceva ce mă simt fericit să am. Lucrurile mărunte sau ceea ce poate fi ceva ce se consideră de la sine înțeles devin ceva pe care acum mă opresc deseori pentru o clipă sau două pentru a recunoaște și a aprecia.

Primele tale 3 priorități în viață chiar acum.

Pentru a vă menține atenția în locul potrivit, este esențial să vă amintiți în fiecare zi de ceea ce este cu adevărat cel mai important.

Deci, ce este cel mai important pentru tine anul acesta? Un proiect la serviciu? Familia ta? Îți îmbunătățești viața socială? Blogul tău, fotografie, fotbal sau datorie?

Gândiți-vă la asta și reduceți ceea ce este important în viața ta la primele 3 priorități cele mai importante.

2. Fă un compliment autentic.

A oferi un compliment autentic partenerului tău, unui membru al familiei, unui prieten sau unui coleg de muncă în timpul dimineții tale nu numai că îi poate ridica ziua, ci și o poate face pe a ta un pic mai strălucitoare și mai fericită.

Așa că atingeți ceea ce puteți aprecia despre o persoană din viața ta. Atunci spune-i asta.

Dacă poți, fă-o ceva care poate fi puțin neașteptat și ceva ce persoana respectivă nu a mai auzit de o sută de ori înainte.

De exemplu, un compliment despre marele ei gust pentru muzică sau despre felul lui minunat cu animalele poate fi mai apreciat și mai puternic decât un compliment despre aspect și alte lucruri mai superficiale.

3. Aportul de informații pozitive la micul dejun.

În loc să te uiți la știri sau să citești ziarele și să ai un început de zi negativ și poate deprimant, fă ceva care să te inspire.

  • Citiți una sau câteva postări noi de pe bloguri sau site-uri web pozitive, amuzante și înălțătoare.
  • Citește un capitol dintr-o carte care te inspiră (sau o mână de citate care te motivează).
  • Sau pur și simplu purtați o conversație distractivă și caldă cu oamenii din jurul mesei din bucătărie.

4. Începe-ți ziua de lucru cu cea mai importantă sarcină a zilei.

Dacă o faci, restul zilei se va simți mai ușor și mai ușor. Te vei simți mai bine cu tine și mai încrezător pe măsură ce treci la alte sarcini.

Dacă întâmpinați probleme în a începe cu cea mai importantă sarcină, atunci faceți o înțelegere cu dvs. pentru a lucra la ea timp de 3 minute. Atunci te poți opri dacă vrei.

Dar s-ar putea să nu vrei odată ce ai început. Așa pare să fie cazul pentru mine de cele mai multe ori.

A începe este cel mai adesea partea cea mai grea. Așa că faceți acea parte mai ușoară pentru dvs.

5. Mergi încet.

Când merg puțin mai încet, devine mai ușor să mă concentrez complet, să țin stresul jos și cel mai adesea fac o treabă mai bună cu ceva prima dată.

Lucrez cu mai multă claritate și nu mă blochez foarte des în a face o muncă aglomerată.

S-ar putea să simt că nu fac suficient, dar la sfârșitul zilei fac de obicei mai multă muncă de calitate decât dacă aș încerca să mențin o viteză mare pe tot parcursul zilei.

Parțial pentru că nivelul scăzut de stres îmi menține mintea proaspătă și plină de energie chiar și în ultimele ore după-amiaza ale zilei de lucru.

Încearcă să mergi puțin mai încet. Vezi cum funcționează pentru tine.

6. Antrenează-te.

Deseori menționat și pentru un motiv întemeiat. Are multe beneficii pozitive.

Ma antrenez de mai multe ori pe saptamana si facand acest lucru imi sporesc energia, indoielile interioare si tensiunile se diminueaza, ma simt mai hotarata si mintea mea devine mai optimista.

Și toate acestea fac restul zilei mai ușor.

Recomand cu caldura sa faci un fel de exercitiu dimineata. Dacă nu poți să mergi la o sală de sport sau să te antrenezi de acasă devreme în timpul zilei, atunci poate poți merge pe jos sau cu bicicleta până la serviciu sau la școală.

7. Fă ceea ce trebuie într-un mod mic sau mare.

Acesta vă crește stima de sine. Îți pune un arc în pas și măcar mă face să mă simt mai fericit.

Așa că fă ceea ce în adâncul tău crezi că este corect.

Câteva exemple care ar putea rezona cu tine:

  • Efectuați un act de bunătate aleatoriu. Ține ușa sau arată calea cuiva care pare pierdut.
  • Ajută pe cineva practic sau doar ascultând.
  • Începeți să puneți o adâncime în cea mai importantă provocare din viața ta.

Construiți-vă doar pe un pas mic, un lucru mic dacă doriți. Începeți să construiți o spirală ascendentă de pozitivitate și sentimente bune în interior. Și apoi faceți pași în sus.

Spre ceea ce știi că vrei cu adevărat și știi că sunt lucrurile potrivite pentru tine în viața ta.