Cum să treceți prin Gatekeeper și să vă conectați cu oricine

Ce este un gatekeeper în afaceri?

Gândiți-vă la balonul de la ușa unui restaurant de lux, mușchiul care alege pe cine să lase să intre și pe cine să țină afară. De asemenea, profesioniștii de succes în afaceri, politicienii, autorii și VIP-urile au pe cineva care este responsabil să-și protejeze timpul și spațiul, lăsând să intre doar pe câțiva pe baza anumitor criterii. S-ar putea să nu fiți conștienți de puterea pe care o dețin, dar ar fi înțelept ca antreprenorii care caută contact să țină seama de ceea ce este nevoie pentru a trece prin gatekeepers.

Fă-ți mai întâi cercetarea

Oprește-te, uită-te și ascultă. Afacerea ta s-ar putea transforma atunci când te conectezi la oamenii potriviți, așa că fă-ți timp să cercetezi conexiunea țintă înainte de a trimite acel e-mail. Care sunt scopurile, luptele lor și cui i-au acordat deja timp?

Înainte de a contacta, petreceți timp pe rețelele lor de socializare citind conținutul actual și trecut. Examinați totul pe site-ul lor și ascultați-le interviurile.

5 sfaturi din partea unui asistent de profil înalt

1. Ce să nu faci

Nu te apropia cu drept! În timp ce Stanley Goldberg, a lui Robert Greene asistent (autor de 6x bestselleruri NYT, cel mai recent fiind The Daily Laws), încearcă să ofere oamenilor beneficiul îndoielii, unele solicitări vin agresiv și trec limita. De exemplu, vă plângeți de viteza unui răspuns prin e-mail. Nimeni nu vrea să treacă o persoană ca asta! Persistența este apreciată, dar există o diferență între persistență și a fi exigent și, de obicei, cei fără platforme mari pot fi beligeranți. Dacă abordați cu respect, un asistent va răspunde de obicei cu bunăvoință, deoarece știe că acționează prin proxy; este reputația șefului lor pe linie.

2. Recunoașteți privilegiul

Un asistent este foarte atent cu timpul șefului său. Ca persoane din interior, ei sunt martori la diligența de zi cu zi a modului în care șeful lor își ia în serios meseria și afacerea. Programarea, coordonarea interviurilor și aparițiile podcastului, gestionarea platformelor de social media și lucrul pentru a transmite numele și afacerea șefului lor cât mai multor oameni este de obicei parte din munca lor.

Goldberg este puternic aliniat cu misiunea lui Greene de a preda puterea, măiestria și subiectele psihologice despre natura umană pentru mase și consideră că toți oamenii pot beneficia de cel puțin una dintre cărțile lui Greene. Lucrul cu speranța de a atinge cumva emoțiile cuiva, astfel încât să fie îndemnat să cumpere una dintre cărți este o parte foarte îmbucurătoare și privilegiată a jobului.

Dacă ești un mare fan, spune asta! Detaliați ceea ce ați obținut din munca unui VIP și fiți respectuos în comunicarea dvs., deoarece aceasta contribuie foarte mult la obținerea unei posibile conexiuni. Când cereți timp, cereți un interval de timp scurt. Ar putea fi prelungit dacă ai o întâlnire și merge bine.

3. Oferă valoare

Cine eşti tu? Asigurați-vă că includeți realizări valoroase proprii în e-mailul dvs. prin linkuri, o biografie și orice lucru cu care ați avut succes, cum ar fi un podcast. Portarii trec adesea prin toate, deoarece caută să includă pe oricine poate în programul șefului lor. În plus, multor oameni de succes le place să plătească și să ajute un podcaster și antreprenor mai mic. Deși nu pot acorda tuturor un interviu sau o interacțiune personală, ei speră că oamenii respectă asta.

4. Adăugați o notă personală

Fii vulnerabil! Arătați că vă pasă cu adevărat de persoană și de munca sa. Curajul tău de a încerca o conexiune este admirat de asistentul care știe ce este nevoie pentru a ajunge la cineva care este mai faimos și mai realizat, încercând să obțină o parte din timpul lor care te va ajuta în cea mai mare parte pentru a-ți crește publicul sau a-ți avea impact. Afaceri.

În plus, cererea dvs. personală poate să nu pară inițial interviul obișnuit sau conexiunea acordată, totuși, dacă pare că se poate dezvolta o conversație neobișnuită și interesantă, ați putea fi pus în program.

5. Ai răbdare

Mulți gardieni au mult respect față de persoana pentru care lucrează, deoarece sunt aproape și personale cu ei. Ei sunt calculati cu timpul șefului lor, făcând propriile interacțiuni legate de muncă concise. Când un asistent răspunde la un e-mail în care vă cere să-l contactați din nou peste câteva luni, majoritatea nu o fac, așa că continuați să încercați.

Fii încrezător și mergi. Goldberg spune că el însuși a primit postul dintr-un noroc. În timp ce îi placea publicarea și marketingul, lucra ca antrenor de fotbal în NYC pentru copii care încercau să-și dea seama de propria direcție când a răspuns la un Tweet publicat de Daily Stoic și a obținut postul râvnit de mulți.

In concluzie

Câteva sfaturi suplimentare: utilizați implicarea socială, precum și propria rețea pentru a obține o recomandare și a face o conexiune în acest fel. Poate cineva pe care îl cunoști te poate conecta. În ceea ce privește cine va beneficia de conexiune, gândiți-vă cum îi va beneficia și pe ei.

Le poți rezolva o problemă? Prețuiește-l pe portar, perspectiva și munca lor. Ei ar putea ajunge să vă pună pe dumneavoastră și compania dvs. într-un loc strategic de pe hartă la care altfel nu ați fi putut ajunge.