De ce pregătirea este cheia tuturor succesului

Dacă „norocul este atunci când pregătirea întâlnește oportunitatea”, atunci fiecare afacere este pur și simplu „norocoasă”. Asta nu pare corect. Cred că atunci când oportunitatea și pregătirea se întâlnesc, sincronizarea bate norocul. În acel moment în care totul se reunește și devii un „succes peste noapte”, lumea pare să uite de un lucru: costul.

Toate acele nopți nedormite, sacrificii personale, călătorii lungi, vacanțe sărite și șanse ratate, nu-i așa? Dar sacrificiile sunt adevărata poveste. Ei sunt pregătirea. Așa că atunci când ocazie vine, întrebarea nu este, ești norocos? Adevărata întrebare este: ești gata?

Sigur, unele momente par norocoase. Uită-te la istoria antreprenorială din ultimii 30 de ani, desigur, există ceva noroc implicat. Întotdeauna vor exista acele momente de „loviți-mă” – acele oportunități pe care le-ați văzut, dar nu le-ați profitat.

Poate ai ratat să te muți în Silicon Valley în ’95. Investiția în industria dot.com atunci când dial-up însemna discuții în camera de chat AOL cu prietena ta. Sau colectarea de domenii precum bomboane când erau mai ieftine decât M & Ms.

Dar indiferent de oportunitățile pe care le-ați putea uita în urmă și le-ați urăt pe care le-ați ratat, orice proprietar de afaceri care își merită sarea are o listă la fel de lungă de șanse pentru el sau ea. făcut lua. Alegerile sunt făcute din acele decizii rapide, curate, cizelate în urma unor ani de pregătire.

Ei plătesc. Poate nu la fel de mult ca cumpărarea Amazon la 18 USD în 1997.

În cele din urmă, pregătirea ia trei forme de bază: sacrificiu, pornire și antrenament prin experiență.

Sacrificiu

O parte a vieții antreprenoriale timpurii pe care cei de pe margine sau cei care nu sunt încă în joc nu o înțeleg, este sacrificiile. Cu o pornire, toți cei din jurul tău suferă. Sunt mingi la perete, 24-7. Dacă ești tânăr, nu ai aceleași tipuri de weekend ca prietenii tăi.

Nu te trezești luni cu mahmureală. Călătorești prin Tulsa, Milwalkee și Reno. Familia, prietenii, rețeaua ta… toate sunt sacrificate pentru viziunea ta tunel. În multe feluri, trebuie să fie. Acum, unii nu vor fi de acord. Ei vă vor sugera să delegeți mai devreme, dar când sunteți o trupă de un singur om, nici nu știți ce trebuie să știți pentru a delega până nu vă aflați în fața.

Când ai un obiectiv unic, trebuie să ții capul în jos. Nu caută aer în sus.

Pregătirea vine întotdeauna înainte de a avea nevoie de ea. Nu te pregătești pentru un triatlon la linia albă de start. Nu poți începe să dai 300 fără un observator din prima ta. Acele ore sunt întotdeauna cele care vor crea pregătirea necesară pentru atunci când se va prezenta oportunitatea.

Pentru că trebuie să fii încrezător în asta: că, dacă ești concentrat în mod singular pe obiectivul tău, vei întâlni oportunități. Te va întâlni. Drumurile tale se vor încrucișa. Și când o fac, trage-ți împușcătura. Nu-l lăsa să treacă pe lângă tine. Așa cum spune Wayne Gretzky, „Rați 100% din fotografiile pe care nu le faci”.

Mici începuturi

Există un proverb care spune „nu disprețui ziua începuturilor mici”. S-ar putea să aveți o idee ciudată pe care ați dori să o începeți. Poate că este un proiect de pasiune sau o agitație secundară. Nu ești sigur că va merge foarte departe și, sincer, vrei doar să vezi ce poți crea.

Ei bine, acest lucru mic pe care îl începeți pe o parte ar putea începe doar prin a genera 1-2 mii de dolari pe o parte. Dacă sunteți consecvent și turnați în ea în fiecare lună, înainte să vă dați seama, s-ar putea să găsiți o modalitate de a o extinde și de a o transforma într-o afacere cu mai multe șase sau șapte cifre.

Dacă este conținut, poate ai un prieten căruia îi place să scrie. Au scris gratuit. Vii și le oferi câteva sute pe lună sau chiar 25 USD pe postare. Acum sunteți amândoi fericiți. Acum construiești.

Ai luat măsuri asupra unui lucru mic, ai luat telefonul cu un prieten și ai spus: „Hei, poate ar trebui să începem această idee.” Următorul lucru pe care îl știi, sunt opt ​​ani mai târziu și vinzi acea companie și câștigi bani reali.

Nu trebuie să înceapă ca un obiectiv masiv, poate începe de la începuturi umile și poate evolua într-un lucru grozav.

Vârsta fragedă nu te descalifică

Unii presupun că trebuie să vă alocați cotizațiile timp de ani sau decenii pentru a vedea succesul și pentru a câștiga bani mari. De parcă ar trebui să ai 35 sau 40 de ani pentru a începe cu adevărat să câștigi. Dar poți face niște mișcări de afaceri cu adevărat grozave chiar și la o vârstă fragedă.

Primii care au venit cu puncte au făcut asta. Generalii de domeniu au făcut asta. Așa că, dacă citești asta ca un tânăr de 21, 22, 23 de ani, știi asta: nu mai ești un copil. Vârsta nu este un descalificator.

Pregătirea întâlnirii de oportunitate nu are nimic de-a face cu vârsta ta. Are doar de-a face cu cantitatea de acțiune pe care o întreprindeți. Reduceți la tăcere părtinirea internă despre cât de tânăr ești și cât de mult succes poți avea.

Dacă ești întotdeauna pregătit pentru ocazie, momentul se va întâmpla. Întrebarea este: ești tu cel mai bine astăzi și încerci cu adevărat să împingi limitele către obiectivele tale? Sau presupui că vei avea timp mai târziu?

Pentru că atunci când vine ocazia, dacă nu ești pregătit, ești în spatele mingii opt.

Riscul, cel fiorul afacerii, este exact ceea ce îi face pe unii jucători de top să se întoarcă pentru mai mult. Este ceea ce îi face pe oameni ca Shane Brinkerhoff, CEO al RevCatch, să se întoarcă zi de zi la joc, chiar și după ce a făcut milioane. El este o „afacere” autoidentificată drogat.” Nu banii câștigați sunt scopul (deși, nu mă înțelege greșit; este mare lucru să faci o afacere mare).

Fiorul vânătorii, urmărirea este cel care face cu adevărat să bată inima. Asta e distracția. Acesta este motivul. Procesul este împlinirea, nu neapărat rezultatul final. O parte a câștigului în afaceri este să te bucuri atât de mult încât o faci chiar și atunci când ai putea renunța.

„Cred că oamenii își fac singuri norocul printr-o pregătire excelentă și o strategie bună.” – Jack Canfield

Urmărirea obiectivului îi conferă unui proprietar de afaceri stima de sine. Asta dă scop. Unii antreprenori pot crede că scopul jocului este bogăția. Și asta înseamnă că șansa plus pregătirea înseamnă libertate. Și asta ar fi corect. Dar libertatea singură nu mai face treaba. Este de fapt destul de plictisitor.

Este opusul modului în care vreau să-mi petrec zilele. Scopul meu este să-i servesc pe alții cu integritate, să rămân în joc și să fac viața mai bună pentru mine, familia mea și cei din jurul meu.

Dacă mă „retrag” pentru un an – sau cinci – cine îi va asigura? Cine își va îmbunătăți viața? La naiba, cine o să-l îmbunătățească pe al meu? Pentru că jocul meu de golf se va îmbunătăți atât de mult peste un an, iar eu nu sunt Tiger Woods.

Nu îmi propun să fiu. Kale Goodman și cu mine, de la The Real Business Owners, sperăm să echipăm cât mai mulți antreprenori pentru a fi proprietari de afaceri de 6 și 7 cifre și să continuăm să ne extindem propria viziune. Nu poți face asta stând pe plajă toată ziua.

Oportunitatea, atunci când vine, trebuie întâmpinată cu pregătire și cu un ochi ascuțit pentru a recunoaște semnele vremurilor. Pentru Brinkerhoff, asta însemna să zgâri un șervețel la McDonalds cu planuri care au ajuns să devină începutul a ceva mare – în 1997.

Poate că nu pare o idee masivă, dar cumpărarea tuturor domeniilor dot.com state s-a transformat în cele din urmă într-o idee foarte profitabilă.

Fiecare moment din viața ta te pregătește – într-un fel sau altul – pentru următorii pași. Acesta decide șansele tale, atunci când vine oportunitatea. Cum ți-ai petrecut timpul? Te-ai pregatit? Ai muncit pentru a fi cel mai bun în fiecare zi?

Te poate găsi oportunitatea? Dacă îți ții capul în jos, te sacrifici și te concentrezi, oportunitatea și pregătirea ta s-ar putea să se întâlnească – la momentul perfect.